wtorek, 26 stycznia 2016

Spam żywicy

Jak w temacie, seniorita Bianca!








23 komentarze:

  1. Zakochałam się w tym zdjęciu z kotkiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze zdjęcie kot i lala!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak z ciekawości, ile mosz lalków obecnie? Która ulubiona?

    OdpowiedzUsuń
  4. Im więcej się kobitce przyglądam tym bardzie mi się podoba :) Przez tą swoją kolorystykę wydaje mi się taka nostalgiczna, nierealna....no czysta magia po prostu :) Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Biance i jestem pod wrażeniem wykonanej stylizacji. Jest genialna, straszliwie do niej pasuję. I te odcienie fioletu.. Jeju jakie śliczne ♥ Ciesze się ,że mogę ją u Ciebie podziwiać. Ja z moją większą się nie dogadałam, nie panowałam nad jej ciałkiem. Gibała mi się w każdą możliwą stronę. Jednak wolę podziwiać żywiczki na zdjęciach u kogoś innego. A zwłaszcza taką.. Ooo Biance :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona jest taka śliczna ^-^
    To zdjęcie z kotem i ostatnie.. aww ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo więcej takich spamów poproszę!:> Szczególnie z bonusowymi kotami :D (czy to Melon przygląda się Biance?)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna żywiczna panienka. :-) Taka eteryczna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna! A sukienka-obłędna :)

    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Normalnie nie mogę z tych ciuchów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zarówno sukienka, jak i Twoja panna - pełne piękna i enigmatycznego uroku.
    Jednak fotografia z kotem przebija wszystko! >^.^<

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienkę zrobiłaś Jej obłędną!!!
    a fota z Czarną Perłą - wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiła kociaka, hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcie z kotkiem - NAJLEPSZE <3 !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ ona śliczna! I jeszcze ten komplecik, cudo po prostu ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycam się strojem i oczywiście samą lalką. Panna wygląda na zamyśloną, może odrobinę smutną, wyczekującą na jakiś.finał... Sprytna sztuka z niej - udaje w dodatku, że nic jej nie rusza, a w środku aż się gotuje od uczuć i emocji. :-) Kot mówi: "Młoda, nie oszukasz mnie - ja tam swoje wiem" ;)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na każdy komentarz, odpowiedzi spodziewaj się na swoim blogu :)
Komentarze w stylu: "Fajny blog, obserwujemy?" będą od razu usuwane.