środa, 24 maja 2017

Buty butki buciki

Moja słabość do lalek z nietypowym wymiarem stopy owocuje w problemie ze znalezieniem na nie butków.
Dla Bianci szukałam długo aż poddałam się i kupiłam dwie pary od DC.
Niestety nie mają zbyt dużego wyboru a różowe balerinki nie były dostępne ;/ 
Chyba spróbuję zrobić jakieś sama.




Drugie to czarne workery na obcasie i o ile balerinki, nie wiedzieć czemu, w logo DC nie są zaopatrzone, tak te są.




Z tyłu mają zamek co o wiele ułatwia zakładanie ich.
Poza tym są nieco luźniejsze niż balerinki, więc można założyć skarpetę,



Z Kluską było nieco łatwiej, co prawda obuwie w rozmiarze yosd jest na nią za duże, ale na szczęście około 0,5cm, więc można założyć grubszą skarpetę i to załatwia sprawę.
W taki sposób Kluska stała się posiadaczką już 4 par butów ;D

Zimowe emulce dla Kluski są przesłodkie i zakupione na wyprzedaży za bardzo niską cenę ;) na etsy.




Mary Jane style butki w rozmiarze yosd. Kupione na "a może nie będą aż tak za duże" i nie są. Przy grubszej skarpecie prezentują się świetnie.
Zakupione przez aliexpress.





Kolejne dwie pary pochodzą z idollzoo, są ładnie wykonane i idealne na Kluskę.
Razem z butkami zamówiłam dla niej torebkę, która mimo wielokrotnej wymiany mailowej i obietnic sprzedawcy, nie dotarła do tej pory.








Prócz namiętnego kupowania butów dla Kluski, zajęłam się tworzeniem wykroju na nią. Myślę, że powoli dobijamy do ideału ;)







Wybaczcie jakość fot, ale robione są moim starym aparatem bo akumulator nowego się ładuje ;D

23 komentarze:

  1. O rety, ale to wszystko urocze! A już buty z Rilakkumą szczególnie. :D Sama mam bluzę z tym miśkiem, udało mi się dorwać w Seulu. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdro wielkie!
      Jak chcę mieć coś typowo kawaii to muszę z aliexpress zamawiać. Teraz poluję na bluzę Totoro :DDD

      Usuń
    2. Też bym chciała coś z Totoro, ale tu, w Japonii, wszystko z Ghibli taaakie drogie. </3

      Usuń
    3. Podejrzewam, ceny na pewno mają jak z kosmosu ;/

      Usuń
  2. Aa, no właśnie, zapomniałam - mam nadzieję, że niebawem zobaczę te wszystkie buty i ciuszki na modelkach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, ale dziewuchy poleciały na nowe makijaże. Do tego Kluska nie ma jeszcze wiga ;D

      Usuń
    2. Aha, no to muszę uzbroić się w cierpliwość. :D

      Usuń
    3. Ja już nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  3. Aaa, niesamowite!
    Dzisiaj poznałam twojego bloga, obejrzałam wszystkie posty i modliłam się o nowy wpis. Jaka miła niespodzianka, że akurat dzisiaj napisałaś!!
    Bardzo się cieszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jak miło :D dziękuje :D
      Na Twojego nie mogę wejść bo jest niedostępny dla mnie :(

      Usuń
    2. Niedostępny dla wszystkich, robię poprawki:)

      Usuń
    3. A to wszystko jasne ;)

      Usuń
  4. workery przypadły mi do gustu -
    ogoniaste buciki również - już
    się nie mogę doczekać, aż ujrzę
    Kluskę w całym rynsztunku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kluska poleciała na makijaż ;) pewnie zanim będzie w całym oporządzeniu miną wieki,jeszcze muszę jej wiga zrobić. Włosy już mam, ale żeby je odpowiednio ułożyć, potrzebuję główki.

      Usuń
  5. Jejku jaka cudowna garderoba!
    Nie traćmy nadziei może jeszcze doślą torebeczkę^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie chyba jakieś zrządzenie losu bo napisali do mnie po oblikowaniu tego postu z idollzoo, że wysyłają kolejną bo może przesyłka się zgubiła i dodali zdjęcie paczki z numerem trackingowym :) oby doszła tym razem :(

      Usuń
  6. Największe wrażenie zrobiły na mnie workery :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesłodkie! Drugie butki najśliczniejsze :D
    Może jednak torebeczki dojdą, nigdy nie wiadomo. :)
    Pozdrawiam,
    Aiko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na każdy komentarz, odpowiedzi spodziewaj się na swoim blogu :)
Komentarze w stylu: "Fajny blog, obserwujemy?" będą od razu usuwane.