piątek, 18 stycznia 2013

Tangle Teezer

Kiedy kolejny wieczór po umyciu włosów, spędziłam klnąc na czym świat stoi i wznosząc lamenty pod nieboskłon, a moja szczotka utknęła gdzieś w połowie między uszami a ramieniem, K. powiedział DOŚĆ!
I kazał zamówić mi Tangle Teezer. Do produktu przymierzałam się już kilka razy, ale jak na razie obchodziłam temat naokoło, trącając, czytając, oglądając tuziny recenzji.
W końcu złamałam się i zamówiłam szczotkę, zwaną cudownym rozczesywaczem kołtunów. W Polsce dostępna jest na Tangle Teezer  a także na allegro . W praktycznie wszystkich dostępnych wersjach.
Pokusiłam się o model kompaktowy, jako, żem posiadaczką drobnych dłoni jest i wydaje mi się bardziej wytrzymało, zwłaszcza, że moja szczotka wala się zazwyczaj, tu i ówdzie, po mieszkaniu. A kompakcik jest zamykany.
Wybrałam tą:

Oczywiście, ze względu na owieczki. Niestety, jestem okrutną gadżeciarą ;)

A tu kilka opinii youtubowiczek:




Tak więc, czekam na przesyłkę :) I nic tylko testować :)

10 komentarzy:

  1. Ja również mam duży problem z rozczesaniem swoich włosów i mimo bardzo dobrych opinii jednak waham się nad zakupem tej szczotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się wahałam, ale jeśli chociaż w połowie tak dobrze rozczesze moje włosy jak mówią, to będę zadowolona :)

      Usuń
  2. Zdania na ten temat są podzielone, więc obejrzę i tak, by mieć własne :D
    Nigdy nie słyszałam o takim gadżecie. Ale... Nie powiem, ciekawe cudeńko. ;)
    Chciałam Cię zaobserwować, ale nie mogę znaleźć przycisku. Pomożesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) guzikiem już się zajęłam ;)Teraz jest wszystko widoczne ;)

      Usuń
  3. Dzięki! :D Dodałam Cię już ładnie. Teraz doczytałam że kochasz koty i diy, więc w tym temacie musze przybić Ci piątkę, a nawet dwie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłośniczką kotów jestem od małego :) a i lubię zrobić coś sama, większa frajda :)

      Usuń
  4. No, ja jestem zwolniona z powodu stanów lękowych towarzyszących depresji, także to nie lenistwo. :) Ale tak czy siak, mogłabym powiedzieć że jestem leniwa. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ahh, dzięki :) czekam z utęsknieniem :D w poniedziałek wysłali, najpóźniej w czwartek powinna być :)

      Usuń

Staram się odpowiadać na każdy komentarz, odpowiedzi spodziewaj się na swoim blogu :)
Komentarze w stylu: "Fajny blog, obserwujemy?" będą od razu usuwane.